توضیح سازندگان فیلم «من مادر یا مامان هستم»
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

فیلم «من مامان هستم» نه درباره خیانت است ، نه درباره زنا و نه نمایش فحشاست . فیلم «من مامان هستم» یک فیلم اخلاقی است که به شکل جدیدی خیانت ، زنا و فحشا را رایگان آموزش میدهد .

اصلا این یک فیلم آموزشی قابل ارائه در شبکه های آموزشی می باشد باور بفرمایید قصد ما فقط آموزش فرهنگ ناب غربی می باشد ،چرا این قدر بدبین هستید خوب باور کنید دیگه !




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.